9 Kasım 2010 Salı

İçimdeki Çocuğu Azat Edemem.....



Yeni bir yıla ne zaman yaklaşsam eskittiğim yıllar düşüyor aklıma. Nedensiz bilmem sanki o zamanlar daha mutluymuşum da benim  haberim yokmuş gibi geliyor. O anları yad ettikçe o zamanların gecikmeli mutluluğunu şimdi yaşıyorum gibi kandırıyorum kendimi.

En çok çocuk olduğum zamanlara gidiyorum istemeden. Kendimi ne zaman mutsuz hissetsem gözlerimi kapatıp Ankara'nın gri blokları arasında sabahtan akşama kadar sokaklarda koşuşturan hınzır kızı gözüme getirip mutlu oluyorum. Miskette üttüğüm zamanları, futbolda ayağıma çelme atanları un ufak ettiğim anları, saklambaç oynadığımda eve gidip Tv izleyip 1 saat kendimi arattıktan sonra sobe deyişlerimi,yaz günleri yapılan piknikleri, bisiklet yarışları sırasında kimsenin bilmediği yoldan gidip birinci olduğum günleri, akşam ezanıyla beraber annemin yeri göğü inletip beni aramasını, kek yapmam lazım diyip bütün mutfağı batırışımı, sokakta evsiz her hayvanı balkona herkesten habersiz yuva yapışımı, evde yalnız kalınca annemin topuklu ayakkabılarıyla manken oluşumu,dedemle ,babamla gittiğim maçlarda rakip takımın tezahüratını yapmayı, kız gibi davran diyenlere keyfimin kahyası mısın diyip hıı dediklerinde zırt erenköy diyip gülmeyi, Perihan Abla başladığında TV karşısında mıhlanıp" Kahpe felek ne felaket  verdi başıma" şarkısını söylemeyi, "ama bu haksızlık öyle değil mi"  diyen Kalimero'ya gıcık kapıp öldürme hayalleri kurmayı, doktora gitme zamanı  rüşvet almayı kabul etmeyi, Teyzenin bütün kış bakıp hep beraber yenilsin diyip büyüttüğü çilekleri 1 saatte midemi indirip milletin azarını işitmeyi, inek sağmayı öğrenicem diye anneannemle inatlaşmamı , ahıra gidip tepik atması halinde kötü şeylerin onu beklediğiyle ineği tehdit edişimi, hadi şarkı söyle dediklerinde repertuarımdaki tek şarkıyı 10 kere üst üste söylemeyi....Hepsini cok özlüyorum.

Belki mutlu bir cocukluk geçirdiğim için hala içimdeki cocugu azat etmeyişim. Sanki Onunla beraber hala özlediklerimi, kaybettiklerimi kavuşabilirmişim, eskileri onun maskesi altında yapabilirmişim gibi geliyor. Bana yaşından olgun düşünüyorsun demesinler içimdekini öldürmesinler istiyorum.O orda varoldukça ben hep mutlu olucam bunu biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder