10 Ağustos 2010 Salı

Sanduka'nın Açılışı...





İnsanın en zor anlarıdır belki de şu hayatta yanlış anlaşılmak ama bilir ki her insanın içindekiler kendini en iyi ifade ettiği, en doğru yolla açığa çıkar yeryüzüne.Bazıları tuvalle renk renk boyalardan nefes alıp verir,bazıları notalarla anlatır içindeki fırtınayı, bazılarısa kelimeleri konuşturur anlaşılmak için ...Herkesin farklıdır anlatışı kendini ,kendini tarifi...

Bense kelimelerden medet umdum yıllarca...Birilerine kızdım koşup sarıldım  kaleme kağıda, birini sevdim yazdım sayfa sayfa ...Okunmasalar bile hiç yılmadım yazmaktan sürekli yazdım yazdım yazdım...

Nerdeyse 3 kişiden birinin blog sahibi olduğu bu zamanda benim blogumun ne özelliği var dersen sana vereceğim cevap hiçbirşey olur herhalde...Sonuçta burda yazacaklarım benim doğrularım,benim yanlışlarım,benim zevklerim,benim pişmanlıklarım...Belki yazılanlardan biraz senden biraz ondan bulacaksın,belki bir daha okumayacaksın bile yazdıklarımı bilmiyorum... Sanduka'nın içinden ne çıkacağını ben bile bilmezken... Ama su an yazacak yeni bir yuva ,yeni konular,yeni insanlar yazmanın hazzı var içimde...Söyleyecek başka birşeyim de yok şimdilik... Kendi başıma cıktığım bu yolculukta zamanla kimbilir neler ve kimler olur .???

Eee o zaman acılsın Sanduka......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder